2012. augusztus 4., szombat

Egy bolt amit mindenkinek ajànlok :D

Roviden a bolt neve sakura zaka ès rohadt olcsòn lehet animès cuccokat vàsàrolni.
A honlapjuk a www.sakura zaka.hu ès oldalt megtalàljàtok majd az osszes animènek az osszes megvàsàrolhatò cuccàt.pèldàul èn vettem itachi-s nyaklàncot 1800 ft-èrt mikozben conon van,hogy 4000èrt kapja meg az ember. aztàn vettem orochimarus-t szintèn 1800-èrt majd egy kon-os kulcstartòt :D
Lehet,hogy ìgy osszegezve elèg sok pènzt dobtam ki 2 nap alatt de sose vàsàrolok magamnak semmit,szòval azt hiszem belefèr.
Egyèb ùjdonsàgok velem kapcsolatban:
Felvettek dolgozni egy helyre ahova jelentkeztem,iskolàba is felvettek,van egy szèp kis albèrletem olcsòn ès èlvezem a nagybetus èletem.
Ma mondjuk volt egy szèp kis ''nèma'' veszekedèsem ès kezdem èszrevenni,hogy az èlet fura mòdon elviszi mellolem az olyan embereket akikre semmi szuksègem nincs.Ez nagyon èrdekes ha az ember felfigyel rà.
Nem is bànom,hogy oszinte legyek,ugyanis borzasztò amikor az ember olyan kapcsolatokat àpol ahol csak csak sajàtmaga keresi a màsikat a màsik meg kènyelmesen leszarja.Ez nem baràtsàg ès erre csak ma jottem rà.Az èlet mindig mutat ùjat :D ès ez nem is baj,mivel hamarosan munkàba  àllok,melloznom kell a stresszt amennyire csak tudom.Visszatèrve a boltra mindenkèppen làtogassatok el legalàbb egyszer, a 9. keruletben talàlhatò a Vàci utca kozelèben. A pontos cìme erkel utca 6.

na pacsker :D

2 megjegyzés:

  1. Amúgy rohadt jó olvasni, hogy milyen önálló életbe kezdtél itt magyar országon minden elismerésem. :)

    VálaszTörlés